Copyright 2019 FRDS

Back

INFORMAȚII DE INTERES PUBLIC

„Cel mai bun mod de a prezice viitorul este de a-l construi”

Abraham Lincoln

Oportunități de angajare

ANUNȚ din 29 septembrie 2023 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de OFIȚER VERIFICARE CHELTUILEI PROIECTE COD COR 242102

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de ofițer verificare cheltuieli proiecte,  până la data de  16 octombrie 2023, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 17 octombrie 2023.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 19 octombrie 2023 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru  condițiile de participare consultați

A N U N T din 18 septembrie 2023 privind angajarea unui OFITER VERIFICARE CHELTUIELI PROIECTE, COD COR 242102

 

* * *

 

ANUNȚ din 18 septembrie 2023 privind angajarea unui OFIȚER VERIFICARE CHELTUIELI PROIECTE, COD COR 241102

 

* * *

 

ANUNȚ din 01 august 2023 privind modificarea datei de participare la concursul de ocupare a postului de CONTABIL ȘEF COD COR 121120

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 09 august 2023 după același program publicat în anunțul inițial.

Restul condițiilor rămân neschimbate conform anunțului ANUNȚ din 20 iulie 2023 privind angajarea unui CONTABIL ȘEF COD COR 121120.

 

* * *

 

ANUNȚ din 20 iulie 2023 privind angajarea unui CONTABIL ȘEF  COD COR 121120

 

* * *

 

ANUNȚ din 09 mai 2023 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de OFIȚER DE PROIECTE COD COR 242104

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de ofițer de proiecte,  până la data de  17 mai 2023, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 18 mai 2023.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 19 mai 2023 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru  condițiile de participare consultați: ANUNT din 24 aprilie 2023 privind angajarea unui OFITER DE PROIECTE, COD COR 242104, ocupație asimilată Responsabil de proces

 

* * *

 

ANUNȚ din 24 aprilie 2023 privind angajarea unui OFITER DE PROIECTE,  COD COR 242104, ocupație asimilată Responsabil de proces

 

* * *

 

ERATA – ANUNT din 22 martie 2023 privind angajare EXPERTI ACHIZITII COD COR 214946

Erata din 23 martie 2023 la anunțul publicat în data de 22 martie 2023 privind concurs expert achizitii:
Anunțul de angajare se referă la 2 (doua) posturi de experți achizitii. Anuntul corectat se descarca din link.

 

* * *

 

ANUNȚ din 22 martie 2023 privind angajarea unui EXPERT ACHIZIȚII  COD COR 214946

 

* * *

 

ANUNȚ din 13 decembrie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de EXPERT ACHIZIȚII COD COR 214946

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de expert achiziții,  până la data de  12 ianuarie 2023, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 13 ianuarie 2023.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 16 ianuarie 2023 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru  condițiile de participare consultați: Anunț din 17 noiembrie 2022 privind angajarea unui EXPERT ACHIZIȚII COD COR 214946

 

* * *

 

Anunț din 17 noiembrie 2022 privind angajarea unui COORDONATOR BIROU ACHIZIȚII (BA) COD COR 121904

 

 

* * *

 

Anunț din 17 noiembrie 2022 privind angajarea unui EXPERT ACHIZIȚII COD COR 214946

 

* * *
Erată la anunțul publicat în data de 18 octombrie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru concursul postului de OFIȚER DE PROIECTE, cod COR 242104
Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 02 noiembrie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.
Restul informațiilor publicate rămân valabile.

 

* * *

 

ANUNȚ din 18 octombrie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de OFIȚER DE PROIECTE COD COR 242104

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de ofițer de proiecte,  până la data de  31 octombrie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 01 noiembrie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 03 noiembrie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 30 septembrie 2022.

 

* * *

ANUNȚ din 30 septembrie 2022 privind angajarea unui OFIȚER DE PROIECTE, COD COR 242104, ocupație asimilată Responsabil de proces

 

* * *

 

ANUNȚ din 20 septembrie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de COORDONATOR BIROU ACHIZIȚII COD COR 214946

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de coordonator  birou achiziții,  până la data de  10 octombrie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 11 octombrie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 17 octombrie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 23 august 2022.

 

* * *

 

ANUNT din 13 septembrie 2022 privind angajarea unui OFITER DE PROIECTE,  COD COR 242104, ocupație asimilată Responsabil de proces

 

* * *

 

ANUNȚ din 05 septembrie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de COORDONATOR BIROU ACHIZIȚII COD COR 214946

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de coordonator  birou achiziții,  până la data de  20 septembrie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 21 septembrie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 22 septembrie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 23 august 2022.

 

* * *

 

ANUNȚ din 23 august 2022 privind angajarea unui COORDONATOR BIROU ACHIZIȚII (BA) COD COR 121904

 

* * *

 

ANUNȚ din 16 iunie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE, COD COR 252301

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice,  până la data de  15 iulie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 18 iulie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 19 iulie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

* * *

 

ANUNȚ din 15 iunie 2022 privind angajarea unui EXPERT ACHIZIŢII COD COR 214946

 

* * *

 

ANUNȚ din 15 iunie 2022 privind angajarea unui OFIŢER VERIFICARE CHETUIELI PROIECTE,  COD COR 241102

 

* * *

 

ANUNȚ din 13 aprilie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE, COD COR 252301

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice,  până la data de  16 mai 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 17 mai 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 19 mai 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

* * *

 

ANUNȚ din 23 martie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE, COD COR 252301

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice,  până la data de  12 aprilie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 13 aprilie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 14 aprilie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

* * * 

 

ANUNȚ din 23 martie 2022 privind angajarea unui COORDONATOR  DEPARTAMENT ACHIZIȚII ȘI INFRASTRUCTURĂ ( DAI)COD COR 121904

 

* * *

 

ANUNȚ din 16 februarie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE, COD COR 252301

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice, până la data de 18 martie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 21 martie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 28 martie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului, în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

* * *

 

ANUNȚ din 01 februarie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE, COD COR 252301

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice,  până la data de  16 februarie, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 17 februarie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 21 februarie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

* * *

 

ANUNT INTERN din 26 IANUARIE 2022 privind angajarea unui EXPERT EVALUATOR, COD COR 241263

 

* * *

 

ANUNT din 25 ianuarie 2022 privind angajarea unui OFITER VERIFICARE CHETUIELI PROIECTE, COD COR 241102

 

* * *

 

ANUNȚ din 18 ianuarie 2022 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE, COD COR 252301

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice,  până la data de  31  ianuarie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 01 februarie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 03 februarie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Adeverința medicală poate fi prezentată la data concursului în situația în care candidatul va fi selectat.

Pentru toate condițiile de participare consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

* * *

 

ANUNT din 13 ianuarie 2022 privind angajarea unui EXPERȚ ACHIZITII  COD COR 214946

 

 *  * *

 

 

ANUNT din 05 ianuarie 2022 privind angajarea unui OFITER VERIFICARE CHELTUIELI PROIECTE, COD COR 241102

 

* * *

 

ANUNȚ din 21 decembrie 2021 privind angajarea unui SPECIALIST RAPORTARE COD COR 242110

 

* * *

 

ANUNȚ din 16 decembrie 2021 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de specialist întreținere-dezvoltare aplicații informatice, COD COR 252301

 

Se prelungește data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de SPECIALIST ÎNTREȚINERE-DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE pana la data de 17  ianuarie 2022, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 18 ianuarie 2022.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 20 ianuarie 2022 după același program publicat în anunțul inițial.

Pentru condiții  consultați anunțul inițial din 06 decembrie 2021.

 

 

* * *

 

ANUNȚ din 06 decembrie 2021 privind angajarea unui SPECIALIST ÎNTREȚINERE- DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE COD COR 252301

 

* * *

 

ANUNȚ din 03 decembrie 2021 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST RAPORTARE, COD COR 242110

 

Se prelungeste data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist raportare pana la data de 10 decembrie 2021, ora 14:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 13 decembrie 2021.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 14 decembrie 2021 după același program publicat în anunțul inițial.

Pentru condiții și bibilografie consultați anunțul inițial din 24 noiembrie 2021.

 

* * *

 

ANUNT din 24 noiembrie 2021 privind angajarea unui SPECIALIST RAPORTARE COD COR 242110

 

* * *

 

ANUNȚ din 21 octombrie 2021 privind prelungirea datei de depunere a candidaturilor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de SPECIALIST RAPORTARE, COD COR 242110

 

Se prelungeste data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de specialist raportare pana la data de 8 noiembrie 2021, ora 16:00.

Răspunsul la selecția de dosare se va transmite, cel mai târziu în data de 9 noiembrie 2021.

Data de desfășurare a concursului este stabilită pentru ziua de 12 noiembrie 2021.

Pentru condiții și bibilografie consultați anunțul inițial din 04 septembrie 2021

 

* * *

 

ANUNT din 11 octombrie 2021 privind angajarea unuii OFIȚER SPECIALIST CONSTRUCȚII, COD COR 214209

 

* * *

 

ANUNȚ din 29 septembrie 2021 privind angajarea unui SPECIALIST RAPORTARE COD COR 242110

 

* * *

 

ANUNȚ din 24 Septembrie 2021 privind angajarea a doi EXPERȚI ACHIZIȚII COD COR 214946

 

* * *

 

ERATA CU PRIVIRE LA CODUL COR PENTRU ANUNȚUL din 14 iulie 2021  privind angajarea unui SPECIALIST ÎNTREȚINERE- DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE COD COR 252301

Codul COR corect este 251204

* * *

 

ANUNȚ din 22 iulie 2021 privind angajarea unui EXPERT TEHNIC EVALUATOR, COD COR 214 210

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 14 iulie 2021  privind angajarea unui SPECIALIST ÎNTREȚINERE- DEZVOLTARE APLICAȚII INFORMATICE COD COR 252301

 

* * *

 

ANUNT  EXTERN din 26 mai 2021 privind angajarea a doi EXPERTI EVALUATORI,  COD COR 241263

 

* * *
Erată din 19 octombrie 2020 la anunțul publicat în data de 25 septembrie 2020 privind angajarea unui OFITER DE PROIECTE

 

În textul anunțului  ” Perioada de probă este de 30 de zile lucratoare” și nu de 90 zile calendaristice.

 

* * *

 

ANUNȚ din 09 octombrie 2020 privind rezultatele concursurilor pentru posturile de specialist financiar contabil și expert achiziții

 

  1. Pentru postul de specialist financiar contabil a fost selectata pentru angajare VIZSDELUK Corina-Gabriela.
  2. Pentru postul de expert achiziții a fost selectat pentru angajare BEREVOESCU Ioana.

 

 * * *

 

ANUNȚ din 25 septembrie 2020 privind angajarea unui OFIȚER DE PROIECTE,  COD COR 242104, ocupație asimilată Responsabil de proces

 

* * *

 

ANUNȚ din 10 iunie 2020 privind angajarea unui SPECIALIST FINANCIAR-CONTABIL, COD COR 241104

 

* * *

 

ANUNȚ  din 25 mai 2020 privind angajarea unui EVALUATOR TEHNIC,  COD COR 214210

 

 * * *

 

ANUNȚ  din 25 mai 2020 privind angajarea a trei EXPERTI EVALUATORI,  COD COR 241263

 

 * * *

 

ANUNȚ din 14 mai 2020 privind concursul pentru ocuparea posturilor de experți evaluatori și expert tehnic evaluator

 

La data de 8 mai 2020 au fost ocupate cele 3 posturi de expert evaluator pentru Programul Dezvoltare locala.

Postul de expert tehnic evaluator nu a fost ocupat din lipsa de candidati.

Procesul de recrutare pentru posturile neocupate se va relua in cel mai scurt timp.

 

* * *

 

ANUNȚ  INTERN din 14 aprilie 2020 privind angajarea a trei EXPERTI EVALUATORI,  COD COR 241263

 

 * * *

 

ANUNT  din 14 aprilie 2020 privind angajarea unui EXPERT TEHNIC EVALUATOR, COD COR 214 210

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 22 ianuarie 2020 privind angajarea unui EXPERT ACHIZITII  COD COR 214946

 

 

* * *

 

ANUNȚ din 26 septembrie 2019 privind prelungirea datei de depunere a actelor pentru participarea la concursul de ocupare a postului de  EXPERT ACHIZITII COD COR 214946

 

Se prelungeste data de depunere a actelor care constituie dosarul de concurs pentru postul de expert achizitii pana la data de 14 octombrie 2019, ora 14:00. Informatii suplimentare pot fi obtinute la tel. 021/315.34.40 (persoana de contact: Mariana Pop – mobil: 0721 274 984). Doar persoanele care au trimis documentele solicitate si, potrivit datelor din CV, indeplinesc conditiile generale și specifice vor fi invitate sa participe la concursul pentru ocuparea postului.

Raspunsul la selectia de dosare se va transmite pe adresa de e-mail indicata in CV, cel mai tarziu in data de 15 octombrie 2019.

Data de desfasurare a concursului este stabilita pentru ziua de 18 octombrie 2019, la sediul FRDS din Bucuresti, str. Eugeniu Carada, nr. 1, etaj 3, sector 3, cu acelasi grafic publicat în anuntul din 4 septembrie 2019.

Pentru conditii si bibilografie consultati anuntul din 04 septembrie 2019.

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 4 septembrie 2019 privind angajarea unui EXPERT ACHIZITII

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 13 august 2019 privind angajarea unui AUDITOR INTERN, COD COR 241105

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 22 iulie 2019 privind angajarea unui SPECIALIST FINANCIAR-CONTABIL, COD COR 241104

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 13 iunie 2019 privind modificarea datei de desfasurare a concursului pentru ocuparea posturilor de EXPERTI EVALUATORI COD COR 241263

 

Rezultatul la selectia de dosare va fi comunicat pe adresa de e-mail indicata în CV de catre candidati,  cel mai tarziu in data de 18 iunie 2019 ora 17:00.

Data de desfasurare a concursului este stabilita pentru ziua de 21 iunie 2019 cu acelasi program de concurs si in aceleasi conditii publicate prin anuntul initial din 22 mai 2019 privind angajarea a trei experti evaluatori.

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 06 iunie 2019 privind angajarea unui EXPERT ACHIZITII

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 04 iunie 2019 privind prelungirea termenului de depunere candidaturi pentru posturile de EXPERTI EVALUATORI COD COR 241263

 

Se prelungeste  termenul pentru depunerea candidaturilor pentru posturile de experti evaluatori pana la data de 13 iunie 2019 ora 12:00.

Rezultatul la selectia de dosare va fi comunicat pe adresa de e-mail indicată în CV de către candidați,  cel mai tarziu in data de 14 iunie 2019.

Data de desfasurare a concursului este stabilita pentru ziua de 19 iunie 2019 cu acelasi program de concurs si in aceleasi conditii publicate prin anuntul initial din 22 mai 2019 privind angajarea a trei experti evaluatori.

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ DIN 22 MAI 2019 PRIVIND ANGAJAREA A TREI EXPERTI EVALUATORI

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 10 mai 2019 privind angajarea unui EXPERT ACHIZITII

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 6 mai 2019 privind angajarea unui OFITER de PROIECTE

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 8 aprilie 2019 privind rezultatele concursurilor pentru posturile de specialist relații sociale și administrator IT:

 

  1. Pentru postul de specialist relatii sociale a fost selectata pentru angajare dna. Jerlaeanu Maria
  2. Pentru postul de administrator IT a fost selectat pentru angajare dnul. Caba Andrei-Florin.

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 11 februarie 2019  privind angajarea unui ADMINISTRATOR IT (COD COR 252301)

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 30 ianuarie 2019 privind angajarea unui SPECIALIST RELAŢII SOCIALE (COD COR 243212)

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 16 ianuarie 2019 privind modificarea bibliografiei de concurs pentru angajarea unui SPECIALIST RELATII SOCIALE

 

Ca urmare a faptului ca Acordul de Program inclus in bibliografia de concurs exista exclusiv in limba engleza, FRDS anunta excluderea acestui document din lista documentelor din bibliografie. De asemenea a fost publicat pe site-ul FRDS Regulamentul SEE 2014-2021 in limba romana.

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 20 decembrie 2018  privind angajarea unui SPECIALIST RELAŢII SOCIALE

 

 

***

 

ANUNȚ din 20 decembrie 2018 privind rezultatele concursurilor pentru posturile de director adjunct si ofiter de proiecte:

 

  1. Pentru postul de director adjunct a fost selectata pentru angajare dna. Popescu Gabriela-Liliana
  2. Pentru postul de ofiter de proiecte a fost selectat pentru angajare dnul. Szelmenczi Adrian-Iulius.

 

* * *

 

ANUNȚ din 23 noiembrie 2018 privind angajarea unui director adjunct

 

 

* * *

 

 

ANUNȚ din 27 noiembrie 2018 privind angajarea unui OFITER DE PROIECTE

Achiziții

26.04.2024. Răspuns consolidat la solicitările de clarificări privind anunț publicitate – invitație de participare la ofertare nr. 997/24.04.2024 Anunț privind achiziția de „Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”

 

24.04.2024. Anunț privind achiziția de „Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub Secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1423025/24.04.2024, achiziția pentru atribuirea contractului de „Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”.
În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră cu toate documentele solicitate, până la data limită de 30.04.2024, ora 02:00 AM, conform anunțului de publicitate mai sus precizat care poate fi vizualizat aici: https://e-licitatie.ro/pub/notices/adv-notices/view/100574115
Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici ofertanți, vor fi publicate pe site-ul FRDS, „Secțiunea Achiziții”: https://frds.ro/informatii-de-interes-public/

 

* * *

 

16.04.2024 Anunț privind Achiziția de „Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță anularea procedurii de atribuire privind „Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”, în conformitate cu dispozițiile art. 212, alin. (1), lit. a) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, întrucât oferta depusă a fost respinsă la INACCEPTABILĂ, în baza prevederilor Legii nr. 98/2016 privind achizițiile publice, art. 215, alin. (4), care prevede că: „Oferta este considerată inacceptabilă dacă nu îndeplinește condițiile de formă aferente elaborării și prezentării acesteia, a fost prezentată de către un ofertant care nu are calificările necesare sau al cărei preț depășește valoarea estimată, astfel cum a fost stabilită și documentată înainte de inițierea procedurii de atribuire, iar această valoare nu poate fi suplimentată”, coroborat cu H.G. nr. 395/2016, art. 137, alin. (2), lit. j), care prevede că: „oferta și documentele care o însoțesc nu sunt semnate cu semnătură electronică extinsă, bazată pe un certificat calificat, eliberat de un furnizor de servicii de certificare acreditat”, deoarece oferta și documentele însoțitoare nu sunt semnate electronic.

* * *

05.04.2024 Anunț privind achiziția de Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”

 

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub Secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1417960/05.04.2024, achiziția pentru atribuirea contractului de „Servicii de organizare de evenimente necesare bunei desfășurări a două întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare locală, programate în lunile iunie și noiembrie 2024, la București și Brașov”.

În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră cu toate documentele solicitate, până la data limită de 15.04.2024, ora 23:59, conform anunțului de publicitate mai sus precizat care poate fi vizualizat aici: https://e-licitatie.ro/pub/notices/adv-notices/view/100567772

Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate de operatorii economici ofertanți, vor fi publicate pe site-ul FRDS, „Secțiunea Achiziții”https://frds.ro/informatii-de-interes-public/

* * *

02.11.2023  Răspuns consolidat la solicitările de clarificări la anunțul de publicitate nr. ADV1391796/23.10.2023, achiziția pentru atribuirea contractului de «Servicii de organizare evenimente două conferințe internaționale prevăzute în Planul de acțiune privind activitățile bilaterale, aferent Programului Dezvoltare Locală»

 

* * *

 

Anunț privind achiziția de «Servicii de organizare evenimente o întâlnire a Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală, la Iași»

 

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1393474/31.10.2023, achiziția pentru atribuirea contractului de «Servicii de organizare evenimente o întâlnire a Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală, la Iași». În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 06.11.2023, ora 12:00, conform anunțului de publicitate de mai sus (https://e-licitatie.ro/pub/notices/adv-notices/view/100536782).

Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/.

 

 

* * *

 

Anunț privind anularea procedurii de atribuire «Servicii de organizare evenimente o întâlniri a Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală, la Iași»

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță anularea procedurii de atribuire privind, „Servicii de organizare evenimente o întâlnire a Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală, la Iași”, în conformitate cu dispozițiile art. 212, alin. (1), lit. a) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, întrucât nu fost depusă nicio ofertă.

 

* * *

 

Anunț privind atribuirea achiziției directe având ca obiect servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale, inclusiv de materiale foto-video – Lotul 3: Materiale tipărite, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, cu sediul social in București, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționând în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85 RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR, anunță finalizarea procedurii de achiziție directă si atribuirea având ca obiect servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale, inclusiv de materiale foto-video – Lotul 3: Materiale tipărite, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

In cadrul procedurii au fost depuse 3 oferte – toate admisibile, oferta depusa de societatea MARCU BUSINESS SOLUTIONS SRL, a fost declarata câștigătoare.

* * *

 

Anunț privind achiziția de «Servicii de organizare evenimente două conferințe internaționale prevăzute în Planul de acțiune privind activitățile bilaterale, aferent Programului Dezvoltare Locală»

 

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1391796/23.10.2023, achiziția pentru atribuirea contractului de «Servicii de organizare evenimente două conferințe internaționale prevăzute în Planul de acțiune privind activitățile bilaterale, aferent Programului Dezvoltare Locală». În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 08.11.2023, ora 23:59, conform anunțului de publicitate nr. ADV1391796/23.10.2023 (https://e-licitatie.ro:/pub/notices/adv-notices/view/100534540).

Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/.

 

* * *

 

Anunț privind achiziția de «Servicii de organizare evenimente: o întâlnire a Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală, la Iași»

 

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1391355/20.10.2023, achiziția pentru atribuirea contractului de «Servicii de organizare evenimente: o întâlnire a Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală, la Iași». În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 30.10.2023, ora 12:00, conform anunțului de publicitate nr. ADV1391355/20.10.2023 (https://e-licitatie.ro:/pub/notices/adv-notices/view/100533994).

Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/.

 

* * *

 

Anunț privind anularea procedurii de atribuire «Servicii de organizare evenimente 3 întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală»

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță anularea procedurii de atribuire privind, „Servicii de organizare evenimente 3 întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală”, în conformitate cu dispozițiile art. 212, alin. (1), lit. a) din Legea 98/2016 privind achizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, întrucât nu fost depusă nicio ofertă.

 

* * *

 

Anunț privind achiziția de «Servicii de organizare evenimente 3 întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală»

 

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1387605/03.10.2023, achiziția pentru atribuirea contractului de « Servicii de organizare evenimente 3 întâlniri ale Comitetului de Cooperare al Programului Dezvoltare Locală ». În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 12.10.2023, ora 23:59, conform anunțului de publicitate nr. ADV1387605/03.10.2023 (https://e-licitatie.ro/pub/notices/adv-notices/view/100529309).

Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/

 

* * *

 

Anunț privind achiziția de «Servicii de realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative (inclusiv fotografii şi materiale audio-video) și produse promoționale necesare promovării Programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și a rezultatelor sale,  Lotul 3 – Materiale tipărite»

 

FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea „Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr. ADV1385118/19.09.2023, achiziția directă pentru atribuirea contractului de «Servicii de realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative (inclusiv fotografii şi materiale audio-video) și produse promoționale necesare promovării Programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și a rezultatelor sale, Lotul 3 – Materiale tipărite». În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 28.09.2023, ora 16:00, conform anunțului de publicitate nr. ADV1385118/19.09.2023.

Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/.

 

* * *

 

Anunț privind atribuirea achiziției directe având ca obiect servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale, inclusiv de materiale foto-video – Lotul 2: Materiale foto si video, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, cu sediul social in București, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționând în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85 RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR, anunță finalizarea procedurii de achiziție directă si atribuirea având ca obiect servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale, inclusiv de materiale foto-video – Lotul 2: Materiale foto si video, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

In cadrul procedurii au fost depuse 3 oferte – toate admisibile, oferta depusa de societatea Artboard Advertising S.R.L., a fost declarata câștigătoare.

 

* * *

Anunț privind anularea achiziției directe având ca obiect servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale, inclusiv de materiale foto-video – Lotul 1: Materiale tipărite, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, cu sediul social in București, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționând în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85 RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR, anunță finalizarea procedurii de achiziție directă si atribuirea având ca obiect servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale, inclusiv de materiale foto-video – Lotul 1: Materiale tipărite, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

In cadrul procedurii a fost depusă 1 ofertă – declarată inacceptabilă conform art. 215, alin. 4 din Legea 98/ 2016, fapt pentru care procedura de atribuire a lotului 1 a fost anulata.

 * * *

 

Clarificări din 31.03.2023 la Anunțul de publicitate nr.  ADV 1352820/22.03.2023 achiziția de „Servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale necesare promovării Programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și a rezultatelor sale – LOTUL 2: MATERIALE FOTO ȘI VIDEO”.

 

* * *

 

22.03.2023. FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea ”Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr.  ADV 1352817/22.03.2023 achiziția de „Servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale necesare promovării Programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”și a rezultatelor sale – LOTUL 1: MATERIALE TIPĂRITE”. În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 03.04.2023, ora 15.00, oferta întocmită conform anunțului de publicitate nr. ADV 1352817/22.03.2023 Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/.

 

* * *

 

22.03.2023. FONDUL ROMÂN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (FRDS) a inițiat, prin publicarea pe site-ul https://e-licitatie.ro/pub, secțiunea ”Publicitate anunțuri”, a anunțului de publicitate nr.  ADV 1352820/22.03.2023 achiziția de „Servicii realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative și produse promoționale necesare promovării Programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” și a rezultatelor sale – LOTUL 2: MATERIALE FOTO ȘI VIDEO”. În acest sens vă invităm să transmiteți oferta dumneavoastră, până la data limită de 03.04.2023, ora 15.00, oferta întocmită conform anunțului de publicitate nr. ADV 1352820/22.03.2023 Eventualele răspunsuri la solicitările de clarificări adresate vor fi publicate pe site-ul https://frds.ro/informatii-de-interes-public/.

 

* * *

 

Anunț privind atribuirea procedurii de achiziție directă pentru diverse piese de mobilier de birou (mese, scaune, dulapuri, etajere, fotolii, comode), storuri – Lotului 2 scaune ergonomice, scaune masă discuții/conferință-vizitator, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, cu sediul social in București, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționând în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85 RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR, anunță finalizarea procedurii de achiziție directă si atribuirea  pentru diverse piese de mobilier de birou (mese, scaune, dulapuri, etajere, fotolii, comode), storuri – Lotului 2 scaune ergonomice, scaune masă discuții/conferință-vizitator, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

In cadrul procedurii au fost depuse 2 oferte, una dintre ele a fost declarata neconforma deoarece nu conținea componenta de servicii solicitate in anunțul de participare, cea de-a doua, oferta depusa de societatea Ikea Romania SA, a fost declarata admisibila si câștigătoare.

 

* * *

 

Anunț privind atribuirea procedurii de achiziție directă a unei centrale telefonice de interior și posturi telefonice, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” cu servicii de instalare și punere în funcțiune, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, cu sediul social in București, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționând în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR, anunță finalizarea procedurii de achiziție directă pentru atribuirea unei centrale telefonice de interior și posturi telefonice, cu servicii de instalare și punere în funcțiune, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

In cadrul procedurii au fost depuse 4 oferte admisibile si in urma procesului de analiza, după utilizarea criteriului – cel mai scăzut preț, a fost declarata câștigătoare oferta depusa de societatea Romservice Telecomunicații .

 

* * *

 

Clarificări din 04.01.2023 la anuntul Erata nr. 1/30.12.2022 la Anunț privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă  Centrală telefonică de interior și posturi telefonice cu servicii de instalare și punere în funcțiune

 

* * *

 

Erata nr. 1/30.12.2022 la Anunț privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă  Centrală telefonică de interior și posturi telefonice cu servicii de instalare și punere în funcțiune

 

* * *

 

Clarificări din 30.12.2022 la Anunțul privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă  Centrală telefonică de interior și posturi telefonice cu servicii de instalare și punere în funcțiune

 

 * * *

 

Anunț privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă  Centrală telefonică de interior și posturi telefonice cu servicii de instalare și punere în funcțiune

FONDUL ROMAN DE DEZVOLTARE SOCIALĂ (F.R.D.S), cu sediul social in Bucuresti, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționează în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR,  în calitate de autoritate contractantă, anunță demararea procedurii de achiziție directă pentru atribuirea unei centrale telefonice de interior și posturi telefonice, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” cu servicii de instalare și punere în funcțiune, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

Cod CPV 32552310-3 Centrale telefonice digitale, 32552110-1 Telefoane fără fir

Valoarea maximă estimată a achiziției este de 16.000 lei fără TVA.

Specificațiile tehnice aferente:

–          1 centrala VoIP;

–          1 switch PoE 24-port Gigabit;

–          18 posturi telefonice VoIP;

–          1 consola VoIP;

–          1 rola cablu UTP Cat5e 305m;

–          100 mufe tată RJ45 pentru categoria Cat5e;

–          servicii de instalare și punere în funcțiune;

–          orice cabluri, accesorii etc. necesare punerii în funcțiune și a bunei funcționării a întregului sistem.

Livrarea și montarea acestora la sediul FRDS din București, sector 3, str. Stavropoleos, nr. 6, et. 4 vor fi incluse în preț.

Termenul de livrare este de maximum 20 zile lucrătoare de la notificarea Achizitorului.

Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data primirii facturii, pe baza procesului verbal de recepție a produselor fără obiecții.

 

MODALITĂŢI DE PLATĂ

Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data primirii facturii, pe baza procesului verbal de recepție a produselor fără obiecții.

Plata serviciilor se realizează doar pentru serviciile real prestate, în baza proceselor verbale de recepție sau a altor documente justificative în acest sens.

Autoritatea contractantă indică valoarea maximă estimată, cu rol orientativ.

Condiția obligatorie este ca valoarea maximă estimată să nu fie depășită, în caz contrar oferta este una NECONFORMĂ.

 

CRITERII DE ATRIBUIRE

Specificațiile tehnice menționate mai sus sunt minime și obligatorii. În cazul în care una dintre caracteristici nu este îndeplinită, oferta respectivă va fi declarată NECONFORMĂ. Sunt acceptate specificații mai bune decât cele minime, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar.

Criteriul aplicat pentru atribuirea achiziției publice: PREŢUL CEL MAI SCĂZUT.

Prețurile ofertate nu pot depăși prețul maxim estimat.

Furnizorul trebuie să urmărească două aspecte principale:

a) să răspundă specificațiilor tehnice minimale precizate;

b) să respecte prevederile legale naționale și comunitare în vigoare.

Oferta se va transmite în format electronic (scanate/semnate cu semnătură electronică), până la data de 06.01.2023 ora 17.00 la adresa de email office@frds.ro sub denumirea “Ofertă achiziție directă Centrală telefonică de interior și posturi telefonice cu servicii de instalare și punere în funcțiune”, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

Ofertantul trebuie să își mențină oferta valabilă cel puțin 20 zile.

Clarificările se pot solicita la adresa de email office@frds.ro până la data de 04.01.2023, ora 12.00.

Informaţii suplimentare: Anunțul se poate descărca de pe site-ul FRDS: https://frds.ro/informatii-de-interes-public/ – secțiunea Achiziții.

 

* * *

 

Anunț privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă a diverse piese de mobilier de birou (mese, scaune, dulapuri, etajere, fotolii, comode), storuri  Lotului 2 scaune ergonomice, scaune masă discuții/conferință-vizitator, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.) cu sediul social in București, Str. Stavropoleos nr. 6, Et. 4, Sector 3, funcționează în baza Legii nr. 129/1998, având CUI 11318329, cont bancar RO85RNCB 0080 0056 2993 0092 deschis la BCR, în calitate de autoritate contractantă, anunță demararea procedurii de achizitie directă pentru atribuirea Lotului 2 scaune ergonomice, scaune masă discuții/conferință-vizitator, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor” cu montaj, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

 

Cod CPV 39130000-2 Diverse piese de mobilier de birou (mese, scaune, dulapuri, comode)

Valoarea maximă estimată a achiziției este de 20.000 lei fără TVA.

Specificațiile tehnice aferente pieselor de mobilier ce se vor achiziționa precum și informații privind montajul și livrarea produselor la sediul Fondului Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), din Strada Stavropoleos, nr.6, et.4, sector 3, București, România, sunt prevăzute mai jos.

 

PRODUSELE CE URMEAZĂ A FI ACHIZIȚIONATE:

Lotul 2 scaune ergonomice, scaune masă discuții/conferință-vizitator

  1. A) Scaune ergonomice – 30 bucăți

Cerințe minime

Caracteristici

  • Scaun ergonomic rotativ;
  • Tapițerie care permite circulația aerului (plasă/textil sau piele ecologică sau combinații)

 (gri/negru);

  • Bază din metal 5 rotițe;
  • Mânere fixe;
  • Suport lombar reglabil vertical;
  • Spumă poliuretanică/poliuretan injectat (șezut);
  • Sistem multiblock.

Dimensiuni indicative:

Greutate suportată minim: 110 kg;

Înălțime totală minim: 110 cm;

Înălțime minimă șezut:  52 cm;

Lățime minimă șezut: 50 cm;

Adâncime șezut minim: 45 m;

Garanție minim 2 ani de la recepționare.

Furnizorul va pune la dispoziția achizitorului un paletar de cel puțin 2 culori. Scaunele pot

fi monocrome și/sau bicolore.

Achizitorul va alege culoarea scaunelor din paletarul pus la dispoziție de Furnizor.

Livrarea și montarea acestora la sediul FRDS din București, sector 3, str. Stavropoleos, nr. 6, et. 4 vor fi incluse în preț.

Termenul de livrare este de maximum 20 zile lucrătoare de la notificarea Achizitorului.

Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data primirii facturii, pe baza procesului verbal de recepție a produselor fără obiecții.

Buget estimat: 30 buc. scaune ergonomice X 550 lei/buc (fără TVA)= 16.500 lei

  1. B) Scaune ergonomice directoriale/conferință – 2 bucăți

Cerințe minime

Caracteristici

  • Scaun ergonomic rotativ;
  • Material textil nuanțe deschise (bej, gri deschis, etc.);
  • Bază din oțel, 5 rotițe;
  • Brațe ;
  • Suport lombar reglabil pe verticală;
  • Spumă poliuretanică/poliuretan injectat (șezut);
  • Sistem multiblock;
  • Mecanism de balansare.

Dimensiuni indicative:

Greutate suportată maximă : 120 kg;

Înălțime totală minim : 110 cm;

Înălțime șezut minim : 45- 60 cm;

Lățime șezut minim : 52 cm;

Adâncime șezut minim : 45 cm;

Garanție minim 2 ani de la recepționare.

Furnizorul va pune la dispoziția achizitorului un paletar de cel puțin 3 culori. Scaunele pot

fi monocrome și/sau bicolore.

Achizitorul va alege culoarea scaunelor din paletarul pus la dispoziție de Furnizor.

Livrarea și montarea acestora la sediul FRDS din București, sector 3, str. Stavropoleos, nr. 6, et. 4 vor fi incluse în preț.

Termenul de livrare este de maximum 20 zile lucrătoare de la notificarea Achizitorului.

Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data primirii facturii, pe baza procesului verbal de recepție a produselor fără obiecții.

Buget estimat: 2 buc. scaune ergonomice directoriale X 1.000 lei/buc (fără TVA) = 2.000 lei

  1. C) Scaune ședință/ conferință – vizitator – 6 bucăți

Cerințe minime

Caracteristici

  • Scaun color – vizitator;
  • Cadru metalic, negru;
  • Interior șezut si spătar lemn stratificat;
  • Tapițat cu material textil/poliester, inclusiv spătar;
  • Șezut scaun – fix.

Dimensiuni indicative:

Greutate maximă suportată: 110 kg;

Înălțime totală minimă: 90 cm;

Garanție minim 2 ani de la recepționare

Furnizorul va pune la dispoziția achizitorului un paletar de cel puțin 4 culori. Scaunele pot fi monocrome și/sau bicolore.

Achizitorul va alege culoarea scaunelor din paletarul pus la dispoziție de Furnizor.

Livrarea și montarea acestora la sediul FRDS din București, sector 3, str. Stavropoleos, nr. 6, et. 4 vor fi incluse în preț.

Termenul de livrare este de maximum 20 zile lucrătoare de la notificarea Achizitorului.

Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data primirii facturii, pe baza procesului verbal de recepție a produselor fără obiecții.

Buget estimat: 6 buc. scaune conferință/vizitator X 250 lei/buc (fără TVA)= 1.500 lei

 

MODALITĂŢI DE PLATĂ

Plata se va efectua în termen de 30 de zile de la data primirii facturii, pe baza procesului verbal de recepție a produselor fără obiecții.

Plata serviciilor se realizează doar pentru serviciile real prestate, în baza proceselor verbale de recepție sau a altor documente justificative în acest sens.

Autoritatea contractantă indică valoarea maximă estimată, cu rol orientativ.

Condiția obligatorie este ca valoarea maximă estimată să nu fie depășită, în caz contrar oferta este una NECONFORMĂ.

CRITERII DE ATRIBUIRE

Specificațiile tehnice menționate mai sus sunt minime și obligatorii. În cazul în care una dintre caracteristici nu este îndeplinită, oferta respectivă va fi declarată NECONFORMĂ. Sunt acceptate specificații mai bune decât cele minime, dar acestea nu vor fi punctate suplimentar.

Criteriul aplicat pentru atribuirea achiziției publice: PREŢUL CEL MAI SCĂZUT.

Prețurile ofertate nu pot depăși prețul maxim estimat.

Furnizorul trebuie să urmărească două aspecte principale:

  1. a) să răspundă specificațiilor tehnice minimale precizate;
  2. b) să respecte prevederile legale naționale și comunitare în vigoare.

Oferta se va transmite în format electronic (scanate/semnate cu semnătură electronică), până la data de 06.01.2023 ora 17.00 la adresa de email office@frds.ro sub denumirea “Ofertă achiziție directă Diverse piese de mobilier de birou (birouri cu accesorii, scaune, etajere, fotolii, altele)” cu montaj, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

Clarificările se pot solicita la adresa de email office@frds.ro până la data de 04.01.2023, ora 12.00.

Informaţii suplimentare: Anunțul se poate descărca de pe site-ul FRDS: https://frds.ro/informatii-de-interes-public/ – secțiunea Achiziții.

 

* * *

 

Anunț privind anularea procedurii de atribuire prin achiziție directă a contractului/contractelor de furnizare ,,Diverse piese de mobilier de birou (birouri cu accesorii, scaune, etajere, fotolii, altele)” cu montaj, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță anularea procedurii de achiziție directă pentru atribuirea contractului/contractelor de furnizare ,,Diverse piese de mobilier de birou (birouri cu accesorii, scaune, etajere, fotolii, altele)” cu montaj, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”, în conformitate cu dispozițiile art. 212 alin. 1 lit. a din Legea 98/2016 privindachizițiile publice, cu modificările și completările ulterioare, întrucât nu fost depusă nicio ofertă admisibilă.

 

* * *

 

Anunț privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă a contractului/contractelor de furnizare ,,Diverse piese de mobilier de birou (birouri cu accesorii, scaune, etajere, fotolii, altele)” cu montaj, în cadrul Programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță demararea procedurii de achizitie directă pentru atribuirea contractului/contractelor de furnizare ,,Diverse piese de mobilier de birou (birouri cu accesorii, scaune, etajere, fotolii, altele)” cu montaj, în cadrul programului „Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor”.

Cod CPV 39130000-2 Diverse piese de mobilier de birou (mese, scaune, dulapuri, comode)

Valoarea maximă estimată a achiziției este de 69.000 lei fără TVA.

Descarcă:

* * *

 

 

Anunţ privind demararea procedurii de atribuire prin achiziție directă a contractului de “Servicii pentru relocarea sediului FRDS (ambalare, manipulare şi transport rutier bunuri FRDS)”

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță demararea procedurii de achizitie directă pentru atribuirea contractului de “Servicii pentru relocarea sediului FRDS  (ambalare, manipulare şi transport rutier bunuri FRDS)”

Cod CPV: 63110000-3 Servicii de manipulare a încărcăturilor, 60100000-9 Servicii de transport rutier

Descarcă:

 

 

* * *

 

Anunţ privind demararea procedurii de atribuire a contractului de achizitie pachet software de protecție antivirus

 Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anunță demararea procedurii de achizitie directă pentru atribuirea contractului de achizitie pachet software de protecție antivirus

Cod CPV: 48760000-3 Pachete software de protecţie antivirus

Pachetul software antivirus împreună cu serviciile de actualizare produs software și baza de date cu semnături de viruși precum și suport tehnic lucru pentru o perioadă de 36 de luni, pentru:

  • 40 de PC-uri / laptop-uri;
  • 10 servere de fi șiere și aplicații;
  • 1 server de mail – cu integrarea antivirusului posibilă în Zimbra Collaboration Server

Soluția tehnică propusă trebuie să includă:

–     tehnologie de detectare, dezinfectare și trimitere în carantină a virușilor, programelor spion de tip adware/spyware, troieni, rootkit,

–     detecția amenințărilor de tip zero-day (posibil cu ajutorul unui motor de inteligență artificială puternic);

–     tehnologia Machine Learning și producătorul să aibă research demonstrat al utilizării Machine Learning pentru securitate cibernetică de cel puțin 10 ani (pentru a asigura un motor de inteligență artificială matur și eficient);

–     posibilitatea de a programa scanări imediate sau la cererea utilizatorului pentru a evalua gradul de infectare a sistemului;

–     prevenție și remediere împotriva RANSOMWARE;

–     evaluare a vulnerabilităților pe endpoint;

–     controlul aplicațiilor printr-o soluție de tip sandboxing;

–     protecție împotriva atacurilor din rețea;

–     integrare cu Active Directory și VMware;

–     o consolă centralizată pentru administrarea tuturor dispozitivelor, a politicilor de securitate, controlul conținutului, anti-pishing etc.

–     să consume puține resurse, să fie compatibilă cu următoarele tipuri de sisteme de operare: Windows  și Linux

          Oferta se depune în catalogul electronic din SEAP, înainte de termenul limită de depunere 16.07.2021, ora 14.00, conform anuntului publicitar postat în SEAP nr. ADV1227210/14.07.2021, cu referire la numărul anunțului.

 

* * *

 

Anunţ privind demararea procedurii de atribuire a contractului de realizare materiale publicitare pentru Programul Dezvoltare locală, reducerea sărăciei și creșterea incluziunii romilor

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anuntă demararea procedurii de achizitie directă pentru atribuirea contractului de servicii de realizare, producție, tipărire, inscripționare etc. de materiale informative, inclusiv fotografii și materiale audio-video, respectiv de produse promoționale necesare promovării Programului Dezvoltare Locală și a rezultatelor sale.

Coduri CPV:

  • 92111250-9 – Producţie de filme de informare
  • 92111210-7 – Producţie de filme publicitare
  • 39294100-0 – Produse informative şi de promovare.                                                                                            

Adresa la care se depune oferta, este str. Eugeniu Carada, nr. 1, etaj 3, Sector 3, Bucuresti, înainte de termenul limită de depunere 09.06.2021, ora 16.00, conform anuntului publicitar postat in SEAP nr. ADV1218206.

–>> Consultă documentația de atribuire

 

* * *

 

Anunţ privind achiziția de echipamente IT, contract finantat prin Programul Dezvoltare locală

 

Fondul Român de Dezvoltare Socială (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractantă, anuntă demararea procedurii de achizitie directă pentru atribuirea contractului de furnizare echipamente IT.

Coduri CPV:

30213000-5 Computere personale,

30231000-7 Ecrane şi console de computere,

30232110-8 Imprimante laser,

48620000-0 Sisteme de operare,

48000000-8 Pachete software şi sisteme informatice.

Adresa la care se depune oferta, este str. Eugeniu Carada, nr. 1, etj. 3, Sector 3, Bucuresti, înainte de termenul limită de depunere 16.10.2019, ora 16.00, conform anuntului publicitar postat in SEAP nr. ADV1108554.

Documentația de atribuire se poate descărca aici

 

 * * *

 

Anunt privind achizitia de servicii de internet fix si mobil, necesare asigurării legaturii la internet a retelei locale FRDS, contract, finantat prin Programul Dezvoltare Locală

 

Fondul Roman de Dezvoltare Sociala (F.R.D.S.), în calitate de autoritate contractanta, anunta demararea procedurii de achizitie directa pentru atribuirea contractului de servicii de internet fix si mobil, necesare asigurarii legaturii la internet a retelei locale FRDS

Cod CPV:

  • 72400000-4 Servicii de internet.

Adresa la care se depune oferta, este str. Eugeniu Carada, nr. 1, etj. 3, Sector 3, Bucuresti, înainte de termenul limita de depunere 13.06.2019, ora 16.00.

Fisa de date, caietul de sarcini, DUAE si formularele necesare pentru depunerea ofertei se pot descarca aici:

* * *

 

Anunt privind achizitia de servicii de dezvoltare software pentru realizarea componentei MIS de administrare a cererilor de finantare si a proiectelor, precum si a initiativelor bilaterale finantate prin Programul Dezvoltare locală

 

24.04.2019 Fondul Roman de Dezvoltare Sociala (FRDS), in calitate de autoritate contractanta, anunta demararea procedurii de achizitie directa pentru atribuirea contractului de servicii de dezvoltare software pentru realizarea componentei MIS de administrare a cererilor de finantare si a proiectelor, precum si a initiativelor bilaterale finantate prin Programul Dezvoltare locală.

Coduri CPV:

  • 72212000-4 Servicii de programare de software de aplicatie,
  • 72212331-8 Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea proiectelor,
  • 72212333-2 Servicii de dezvoltare de software pentru gestionarea contactelor.

Adresa la care se depune oferta, este str. Eugeniu Carada, nr. 1, etj. 3, Sector 3, Bucuresti, inainte de termenul limita de depunere 13.05.2019, ora 16.00.

Fisa de date, caietul de sarcini, clauzele contractuale, DUAE si formularele necesare pentru depunerea ofertei se pot descarca aici.

Anunt de tip erata privind prelungirea termenului de depunere a ofertelor pana la 27.05.2019 

Politica privind GDPR

Nouă lege a Uniunii Europene referitoare la protecţia datelor cu caracter personal, GDPR („General Dată Protection Regulation”) a intrat în vigoare pe 25 Mai 2016, dar va începe să-şi producă efectele începând cu 25 Mai 2018. Această lege reprezintă cea mai mare schimbare în domeniul protecţiei datelor cu caracter personal din ultimii 20 de ani şi are obiective care trec mult peste simplă protecţie a spaţiului privat.

 

Protecţia datelor dumneavoastră cu caracter personal este importantă pentru noi, prin urmare, acordăm o atenţie deosebită protejării vieţii private a vizitatorilor care accesează site-ul www.frds.ro, precum şi a celor ale căror date cu caracter personal ne-au fost furnizate de o terţă parte, sau la care am avut acces dintr-o altă sursă, în conformitate cu Regulamentul (UE) 2016/679 al Parlamentului European şi al Consiliului din data de 27 aprilie 2016 privind protecţia persoanelor fizice în ceea ce priveşte prelucrarea datelor cu caracter personal şi libera circulaţie a acestor date (denumit în continuare „GDPR”).

 

Vă rugăm să acordaţi o atenţie deosebită lecturării următoarei Politici (denumită în continuare „PPD”) pentru a înţelege modul în care vor fi tratate informaţiile dumneavoastră („date personale”).